Wednesday, September 24, 2008

Mysteries of the World

















Den juicye betan "Free Lovin" fra monsieur Dimitri`s "De-Luxe House of Funk", gjorde seg umiddelbart husvarm i øra mine helt fra jeg ble introdusert til den i kjerra til Lektor Ollis for første gang for en fem år tilbake(?) Og så gikk det ikke lang tid etter før orginal låta fra Double Exposure var elektronisk overført fra den samme Lektoren og inn i mine sultne ører! Så med den intron så kan dere tenke dere at jeg ble bokstavlig talt nødt til å hoppe å klaske mine jiggyballs i taket da jeg kom over den andre orginale samplen!;)Godeste MFSB med Mysteries of the world! Har jo lenge hvert en stor fan av låta deres Love Is The Message (som sikker får seg en plass på bloggen etterhvert)(og som i 2004 var en av de første som ble lista opp i the Dance Music Hall of Fame )så det er jo helt på trynet at jeg ikke har gravd frem denna svisken før nå.

Mfsb står for Mother Father Sister Brother- så detta er grooves for familien:)

mfsb-mysteries of the world

Dimitri/Daniel Wang-Free Lovin

1 comment:

Lektor Ollis said...

Jeg har phæen ikke ORD!!!!Annet en at klokka er 8.43 og jeg danser mens jge skriver detta!for ei sviske!!