Tuesday, September 16, 2008

Tirsdags Sviska

Når en så finfin post av Mr.jiggyballz blir gjort og vi begynner å komme inn på de våte drømmene til alle de kosmonautiske cratediggersene der ute.Så føler jeg det er på tide å finne fram nøkkelen og slippe villhunden laus fra buret sitt;)Jeg snakker om ei skjult sviske som er laget av det norske bandet Zoo.
(ja, du tenker riktig...bandet til sjælveste Ketil "Romeo" Stokkan som deltok i Grand Prix året etter Bobby Sox) "Jeg,Robot" er nok den feteste sangen jeg har hørt av all norsk musikk fra 80 tallet og det er ikke rart når man har digga låta til Rune Lindbæk:roboterotikk, også kommer man plutselig over orginalen!Jeg håper detta er nytt i deres ører så dere kan få like mye goosebumps som jeg gjorde!

Zoo - Jeg,Robot

1 comment:

Barfot said...

hahaha! Herre al pakka! Skulle tru det var jeg som hadde bursdag i går!! takker for den O`ll dirty O!!;)...