Thursday, September 18, 2008

Dagens O-Fag Time

3 comments:

Barfot said...

Hahahaha! -,It smells like urin. Det skal jeg si deg ass! Det er faktisk ikke helt uvanlig å tisse på kjøttet før man graver det ned sånn at det skal smake ekstra tiss. Og enkelte bonder sånn som han grisen i klippet tror jeg itilegg til å tisse på det så mistenker jeg han i å ligge med kjøttet! Faen for noe griseri ass!.. Jeg tar avstand fra denne hedenske skikken Ollis! Selv om jeg må få lov å legge til at jeg ble litt keen på råtten hai(ligge med det altså)...

Anonymous said...

Hahaha utrolig bra spotta snorri! Så også det bestialske kåte blikket hans når han skjønte at litt dyresex ikke var helt utenfor rekkevidde. Synes også det er verdt å merke seg at de på slutten av klippet hører på en slags islandsk versjon av den gamle charterslageren til 4 ganger latinogrammy nominerte Las-ketchup med The Ketchup Song. "Aserje hip, da hop da hip, da hibbit, to da hibbedi serja alejadro..alla boogie alla biggie de bi#"

Lektor Ollis said...

HAHAHAHA!!jeg har ikke ledd så mye som detta på lenge ass!!!!.Ekstra tiss!!HAHA!dette blir bare bedre og bedre!Og disse forbanna Las Ketcup har jo faen meg bøffet anthem sangen til det årlige "the rotinn hákarl samkoma" der det "orginale" las ketchup har opptrådt de siste 40 åra med hitten dems "Las okkar fagur rotinn hland hákarl"(som betyr:vår elskede råtten urin hai!)Du kan se dem akkurat så vidt helt på slutten av filmen:)