Saturday, November 7, 2009

Neckface The Movie



5 comments:

Herr Tanum said...

det er nødt til å være spanky long som er neckface...

uenigheter?

Lektor Ollis said...

hmmmm...det er jo en sabla fin teori, men jeg synes han ser litt for kraftig/stor ut på denne video'n..ikke det at han har blitt større siden første møte, men han er jo fortsatt ganske litta!

Herr Tanum said...

jeg veit, det er det eneste som utfordrer tanken...

men banksy brukte fatsuits, step-ins og masse annen rekvisita for å få folk til å få et splittet inntrykk av utseendet hans.. kanskje noe av det samme?

han er jo på baker-teamet... hvem andre man???? æææææææ

Lektor Ollis said...

næ, kan jo hende at det ligger i noe i det du sier..bare kåken til necface er litt proere en spanky sin;)
plus at spanky virker så slæk av seg i tilegg.
vet ikke jeg ass, men du fikk meg til å sammenligne å sane litt nærmere!

http://www.youtube.com/watch?v=qPI9OFLeqgA

http://www.youtube.com/watch?v=gRuwXteEj6g&feature=PlayList&p=BF4954B872828A8E&playnext=1&playnext_from=PL&index=8

Herr Tanum said...

vet du hva... jeg er enig med deg. er ikke spanky ass..

dessuten synes jeg neckface er bresk! har sett epicly laterd´en før, men husket ikke at han var så tøff i trynet; "tenk om de på t-banen hadde visst hvem dere filmer"..." da altså!!!!" ---> Amerikaner!