Thursday, November 12, 2009

Kosmo Torsdag


Dette er morro!Jeg hadde akkuart vært å besøkt "Herr Bart" satt itunes'en på shuffle og tror'u ikke det blinde ekteparet til joystick [Amadou and Mariam] dukka opp å tok med seg dagens kosmo seier hjem?Makan, er detta tilfeldig?Lever joystick et par dager før oss i fremtida?ikke vet jeg, men det fikk meg til å google etter timetravling i hvert fall og da kom jeg bla over detta.For no kliss!Hvem er det som gidder å time travle for å se på dama si når hu er liten a?Det er jo bare ekkelt.Tok ikke med seg EN eneste fet gadget fra fremtiden engang..Amatør, ukas fik er herved utlevert!

Amadou & Mariam - Sabali

3 comments:

Herr Tanum said...

The time travelers wife???? hvad i fanden er det for en teeeeit tittel!`?

Jay lever en time etter oss faktisk, så der er det no monkey business (hvis du skjønner hva jeg mener)

RIP Monkey business

Barfot said...

Fy satan for en gris han dærre Eric Bana er ass!(vel fortjent ukas fik!) Kom aldri over hvor ufyselig han var etter å ha sett de tjue første minuttene av Troy!, men dette tar kaka og vel så det! Men synsnervene mine roet seg kjapt da jeg fikk et nostaligisk gjennsyn av hoverboardet til min gamle venn Marty! Da prekar vi!..

tredde gangen jeg trykker play på den sabla space`a sabali låta, og den begynner å vokse på meg! Kjempe post!

Anonymous said...

Virkelig sprøtt det her altså. Sabali var den første sangen jeg ble tipsa om fra amadou og miriam, og jammen kommer'n ikke opp på nistepakke den også!!! saaabali saaabali saabali munteese! Dette ække time travel, men no hissi woo-doo shit spørru meg!

RIP

Monkey Business