Friday, November 6, 2009

Gummy Friday



Det sies at Slick a.k.a The Doctor of Style", tidliger Wrestlemania manager og hallik, i dag operer under navnet Reverend Slick og har blitt et av guds lam!?!...
Som dere helt sikkert tenker nå så er temaet for kveldens Gummyfriday schizofreni((fra gresk schizo, «splittet» og phrenos, «sinn»). Og når jeg først da tar på meg professorbrillene og poster en såpass dyp, lang og adikvat post om emnet så må jeg si jeg synes det er snodig hvor usikkert et menneske kan være, som kan gå fra dette til dette...

3 comments:

Lektor Ollis said...

"you might say: Marvolus, simply marvolus!"
Amen, revrend slick!;)

knall post!

Herr Tanum said...

haha... det er han jo! Jeg så en snutt på tøbben for et år siden, eller no, der han streetfighta mot to andre folk, vant så jæææævlig gjrode han og..

poster´n hvis jeg finner den igjen..

Vel resssssssonert jiggy, knall post, fint pålegg og jumbo tekst! vi liker deg assa

Barfot said...

<3