Friday, November 6, 2009

Marcos Valle





Marcos Valle - Mentira

5 comments:

Barfot said...

hvis det er noen av dere hjemmegutter som sitter aa gnukker paa den über sjeldne svisken Estrelar, saa gi en lyd a!

Lektor Ollis said...

Der kom'n!!!!
Jeg skjønner at jeg har sittet å ruga for lenge på god snuppa Marcos!;)lurte alltid på hvem han kjekkasen som var på en shari vari flyer var (det bildet over bare med shari vari som tekst, makan til tyveri;)
Jjeg mener jeg sitter på den sjeldene svisken estrelar hjemme og ikke minst noen andre godbiter fra han..
Stay tuned!

Herr Tanum said...

Hva er det du IKKE sitter på, sier nå jeg!
Litt av mann for musikken, eller musikk for en mann, du Lekt!

im tuned...

Herr Tanum said...

bøffa looken min og, han derre valle der og der han der der og... shiiiit

kjekk var´n (husker flyern, tar jeg ikke feil hang vel den på gutterommet ditt lekty?)

Barfot said...

fett lektor! Jeg venter i spenning;)