Thursday, January 15, 2009

Øyegodis for øyeblikket: Alex Pardee











www.eyesuckink.com/

8 comments:

Herr Tanum said...

shiiiiiit!!! drøyt fett ass-
du burde sjekke ut no annet godiz:
Todd James, kanskje mest kjent gjennom writernavnet- REAS <---

Trubadurix said...

detta er hva jeg kaller bliss!
tror tone damli har misforstått!

Barfot said...

Ja, kom over TJ i et juxtapoz issue jeg fikk i posten for en stund tilbake..men veit ikke om jeg er sånn super begeistra ass Marx. Mye av det blir litt for naivt for min taste. Men jeg mener å ha sett noen t skjorter av han som er ganske kule. Men bortsett fra det så skiller vi litt lag her:p Da synes jeg heller han dærre parra fyren som også har et ganske naivt utrykk er et par hakk hissire. Du kjenner han sikkert igjen fra endel "hipster" t skjorter han har lagd + den irriterende Lele videon http://www.youtube.com/watch?v=2FrhGvVyBZc

Barfot said...

Bliss! hehehe det ordet der må jo bare claime`s tilbake..

Trubadurix said...

det har vi akkuart gjort!!!
hehe

Barfot said...

Bliss!

Herr Tanum said...

stemmer det snorri!!! smaken er som baken, men er enig i naiviteten i det!
føkk hipster tees og faen den er slitsom den videoen der ass!
vet ikke om det hjelper å si at bilde nr. 2 på denne posten nå er bakgrunnsbilde på undertegnedes skrivemaskin!

bliss bliss

Herr Tanum said...

han som lager alle teesa på tellé sjappa jo!
jeg blir oppriktig redd av de ass... .-..-.
-----
^^^
^^
^

bliss