Sunday, January 11, 2009

Dutch Rythm Combo


Dutch Rythm Combo - Bonaire(Al Usher Remix)

9 comments:

Herr Tanum said...

wasa henger på kjeft´a!

Herr Tanum said...

drit kul layout forresten... nytt år og ny side-perfekt spør du meg

Lektor Ollis said...

hehe...hva er det wasa har kjibba til seg nå??;)
Det er ingen grenser for 2009, bare se hvordan folk oppfører seg i Oslo's gater!

Ps:God post, må inrømme at jeg har sittet å ruga på en av mine favoritt remiks av bonaire i en stund selv nå.Men det blir kanskje litt voldsomt å publisere "hele" 12",men youtube video'n er pro som gjønnet!så det for bli med det!

Anonymous said...

Kjibba jeg??? Har alltid vært fascinert av Donald Judd´s minimalistiske design

Anonymous said...

altså som jeg skrev litt lenger ned her....makan til start på 2009. hvis nistepakka fortsetter å heve lista på denne måten som blir dette det nye skuddåret.
whats a guy gonna do around here to get some cock in his mouth? only asking

Herr Tanum said...

weird å være anonym, for å så prøve å hooke seg opp med kuuuuuuuk... men som du sier, du bare spør!
ollis <--> hva sier du hvis jeg sier donna mcghee?

Lektor Ollis said...

Altså, det er nok min bror som har skifta navn til anonymous og lengter etter en BJ!Men say no more...Er jo ikke uten grunn at wasa heter B(jørn)J(onas).since day one!!;) ;) ;)

Marcus <--> jeg sier bare:it ain't no big thing!??

Anonymous said...

Sant nok det, Litt uhekdig med initialene. Men det slår ikke Scholes; (P)ål (M)agnus (S)andlie

Anonymous said...

haha!
ollis... sjekk ut: you should have told me (disco mix) - donna mcghee-- google dat shit
pms er også et av sveriges fresheste crewz (on the subway that is)...