Saturday, May 23, 2009

Elektromotor



For et par Gummy`s siden så postet jeg ei ostat litta video med Midnight Star og låta "No parking on the dance floor". Og som Lekor Ollis, a.k.a the Management så fint plukket opp, så er jo låta søren klype meg sampelet til sideshow jøgge`s elektromotor!
Må si det er vanskelig å definere ordet kult. Men jeg føler Jøgge`s "Elektromotor" er ganske nært noe av det heiteste jeg vet, sett og har hørt av norske elektrosvisker siden det dukket opp på stero`n! Så det var på svevendetid at videon fikk seg ei litta plass på sia!..

Og for de av dere som aldri har hørt, mista eller har glemt igjen albumet "Nugatti All Ova Me Butty" hjemme, så er jeg såpass frekk at jeg slenger med et par høyde punkter med i posten...
(føkk! klarer ikke å styre meg!Dette er jo nesten for fett! Blir nødt til å legge ut hele albumet!..Rett og slett ei god gammel nistepakke favourite!)

Life can be serious, but music should be FUN !:

N.A.O.M.B

1 Olav Brekke Mathisen - Hasjbox

2 Sideshow Jøgge - Elektromotor
3 Sideshow Jøgge - Smal Sak
4. Olav Brekke Mathisen - Crocket & Me

5. Olav Brekke Mathisen & Sideshow Jøgge - Fluffy The Vampire
6 Olav Brekke Mathisen - You Level
7 Sideshow Jøgge - Gul Boss
8 Olav Brekke Mathisen - Vi Drar
9 Olav Brekke Mathisen - Ei, Zwei, Drei, Fitteboy
10 Olav Brekke Mathisen - N.A.O.M.B. (Nugatti All Ova Me Butty)
11 Olav Brekke Mathisen - Ansatt I KommunenKommunen

5 comments:

Barfot said...

..og var det ikke noe sånt som at bruttern din Ollis var med på å mekke denne video`n a? Mener å huske noe om det..

Lektor Ollis said...

Jeg har venta på det og vurdert det selv...Og endelig skjedde det!!Norges lille hemmlighet ligger ute til folket og det tror jeg gutta bare synes er hyggelig ettersom brodern sa til Olav: Digger den N.A.O.M.B skiva deres!Og svaret ble som følgende: Da er det bare du, meg og jøgge som digger den skiva!

Kompisen til broder'n (og jøgge) jørgen johansen som har mekka den.http://www.youtube.com/joje79
Så ja, var vel i alle fall med å hjalp til bak kamera der.
Dessuten kan jeg jo også infomere om at første gang jeg var på besøk i australia bodde vi i den discocampern der!det var hissi hippi det;)

LEOland said...

den låta der er så fet ass... hele albumet og forsåvidt!

for nok plusse på et par til på den digge-lista!

Barfot said...

Ja riktig! Det var sånn det var ja:)..Det var jo litt frekkas av meg å poste hele sulamitten får`n si, men jeg følte landet var klar for det, og håper bare at Jøgge og Olav er enige at Rikets funkiness går forran riksdaler og honorarer ihvertfall for denne gang..

Anonymous said...

Det er klart man ikke kan la en klassiker som denne skiva ligge å støve på harddisken!!!