Wednesday, May 20, 2009

Breakin With Mr Rogers

3 comments:

Lektor Ollis said...

Helt lættis fett ass Jiggy!Hang med Weedar og Arweed i hele går, tok opp plater, fikk på no birra, ble servert hjemmelaga suppe, plus at det regnet utenfor..så du kan jo bare tenke deg hvor læps det var i heimen!Men ikke nok med det, ei litta tur innom nistepakke så fikk jeg med meg bestefar med en ganske så pedofilistisk stemme lære seg breakdance, en ny favoritt artist blaine fontana (all hail øyegodis!) og ikke minst blei jo hele kvelden toppa av med ei skikkelig cultclæssic!!!!
The moonrunners & the hi-hats..haha!Konge soundtrack på filmen asssssss

Barfot said...

Det hørtes jo rektig så koselig ut mann! Ei helaften med både blaze og bliss;)..
Ja han Fontana må værra en av mine all time favourites ass. Morro med øyegodis, kjente jeg hadde savnet den spalten selv. Så nå skal jeg bli mere konsekvent med den hver uke!..
Pedo Rogers skal ha kreds for at han i det minste har god smak når det kommer til sine små gutte ofre:p
the Warriors er saker ass. Ordet på gata sier at Gta kara har lagd et spill basert på filmen. Og det må jo bare testes ut! http://www.youtube.com/watch?v=C8yFfFPNXBk
..Tok opp plater sierru:) Da mistenker jeg at dagens Kosmo er å finne i vinyl kassene dine hjemme i
Oslo? Og om det stemmer så er det tre jævlig gode funn ass! Takker og bukker;)

Anonymous said...

dette er garantert en av street kidsa til MJ på besøk hos det hvite amerikas svar på skomaker andersen. fett!