Thursday, October 1, 2009


Sjælveste Bønna Boselini (morty ala chevy dupri) diska opp denne godbiten på fjasboka.Er visst noen gammle vanke kamerater til gruppa flue i suppa!
(hold øya og øra oppe for gammle slagere på myspace sia dems, har visst vært vanskelig å spore opp orginal optakkene etter at bønna døtta ned på en yogurt, en hel flaske whiskey, ranselen full av knut, orginal kassetene under armen og forsvant ut i den mørkeste natta, men endelig er de på sin rette plass å blir remastra mens du leser dette!)
Føler jeg må ta etter dissa skurkene clear channel å spre litt reklame, er jo tross alt ikke hver dag man kommer over ei låt som disko drøv!

10 comments:

Anonymous said...

This appears to be good bizarre stuff. Could you please post the name of this track? Thank you!

Anonymous said...

This appears to be good bizarre stuff. Could you please post the name of this track? Thank you!

Anonymous said...

Ja, her kommer jeg tilbake fra en 20 år lang vinternatt. Ble kaldt for jeg har vokst ut av de lange underbuksene og beksum støvla har'e gått hull på for lengst. Fressk låt detta ja! Eventuelt "good bizarre stuff". Youngster'ne i FJORDEN BABY! covrer den faktisk. Så der ser man. Gleder meg til disse remastringane av Flue i suppa!!! Gi beng. Bønna

Lektor Ollis said...

HAHA, BØNNA!!

The name of the song is discodrøv by The aller værste.Bizarre stuff ass hell!The anonymous dude over me says that Fjorden Baby has made a cover of it, havent heard it myself, but hey...who needs a cover when you got the orginal!?

Herr Tanum said...

Hey, kongepost man!!! Kan jo slenge på at faren til Mattis var manager for The Aller Værste i mange år og var vel og med på innspillinger osv., så det er jo fett!

RIP til vokkisen forresten, var vel et par år sia... Tar jeg videre ikke helt feil har jeg vel en 12er liggende hjemme med denne låta på og!

- clear channel er skurker ja, det er faen meg sikkert som at jeg har eksamener i flasker og bokser, og beklager derfor min smålige innsats her i det siste!

Fra og med Torsdag er det definitivt andre kaker.. nok en gang--- kongepost!

Barfot said...

et gullfunn!

Anonymous said...

@ Lektor Ollis: Thank you for letting me know. I found the mp3 at Amazon. However, this youtube-live-version is much better ... Never heard of this band before. Good stuff!

Anonymous said...

Er det bare meg, eller ligner voklaisten på selveste Dwight K Schrute

rs said...

Enig, BJ! Han gikk fra å være en Kristoffer Joner-Erlend Øye kloning til å bli en brannbil Dwight. Ikke alle menn er årgangsvin altså ;)

Når det er sagt så er denne og de andre låtene jeg har sjekket ut feiende flotte (ikke minst tekstmessig) og hvis hva Leo sier er sant er det bare å helle Henny på bakken for her har vi mista en av Noregs vassere moderne poeter!

The Leo said...

dessverre er det sant rs (rytmisk sportsgymnastikk?). Han døde i 2006, etter lang tids sykdom. Trist