Tuesday, October 6, 2009

Mr.JiggyBallz


Det er vel ingen tilfeldighet at jeg får meg internett samma dagen som Mr.jiggyballz (bildet over) fyller den nette sum av 23!
Grættis mann, du skal få en liten knipe med lørdagens høydepunkter og ikke minst en rykende fersk 7 " som jeg måtte knuse sparegrisen min for...Hadde helt glemt den låta helt til jeg gikk gjennom mine mobilbilder på søndagen og så at gullgutten fra mjøndalen (Todd Terje) stod å gliste med dette coveret i hånda!Værsågod & Have fun in the sun...nei, vent nå litt..det regner jo som om himmlen skulle hatt urinveisinfekjson jo!!Det vill jo si at du har vært en rampete liten tass i år.Makan til løgnhals som står å poserer med den frisbee'n!!

Pollyester - Indian (Mock & Toff Remix)
Frank Sinistra - Take Me To The Jungle
Beranek - Dra Te Hælvete

4 comments:

Herr Tanum said...

hehe... det fårn si.. Du overgår deg selv med disse bursdagspostene dine Lektor! Makan til flott bilde, makan til flotte låter, ja, og makan til flott briljering av ord!

Nå vet jeg en som ble glad!

Gratulerer masse Jiggy!

Lektor Ollis said...

Hehe... ja, hva ska'n si.. En takk er vel på sin riktige plass!hyggelig å høre at det fallt i smak:)

Herr Tanum said...

Det faller ALLTID i smak!

Barfot said...

Du store mandler! Dette er jo helt suverent! Ække hver dag det er like høggli å bli avslørt som en løgnhals som i dag nei! Og når gode venner disker opp med god mussa på fødselsdagen min påtross av at jeg har vært en rampetass, og en med større behov for drugs enn hugs, så kan jeg godt leve med litt regn hver 6 oktober!:)

Men nok om det.. Fy søren så deilig jeg er!

Takk for posten lektor! Det varmer:) Det er en lykke for folket at du er på nett igjen!

Og til det kontrollørtrollet som ga meg 900 kjipe i bot på helligdagen min i går: Dra te hælvete!