Thursday, October 8, 2009

Kosmo Torsdag



Ei litta kosmisk nistepakke på Torsdager har aldri gjort oss noe annet en godt!
En sikker vinner ifølge Fedon, kantina sliter sier Rektor Ollis, jeg har tilbudt alt jeg eier og har for å få den i ferskvaredisken utaler Rema-Reitan.Og det er jo ikke rart når det inneholder så mye godt og sundt kosthold!Idag har kokken kokkelert fram svisker helt fra nittensyttiåtte.Og det hele starter med forretten "The Residents" med låta "Moisture" fra nittenåtti som desidert er et band man burde sjekke ut, hvis du ikke føler du har blitt for "gammel" for slikt tull eller er for sliten etter av å ha bært alle juss-bøkene dine opp trappa!Selve hovedretten eller agurken på burger'n som jeg liker å kalle det er nittensytti's gjennglemte sviske: "Want The Body" som har tekster som: "Michael Jackson, is really off the wall" og det hadde dem jo jaggu meg helt rett i!Desserten er ikke til å kjimse av den heller.Her for vi et gjensyn med gode gammle italobandet: Azoto som er toppet med et stykk Prins Thomas og raspet med litt Todd terje over det igjen.
Bon Apetit!

The Incredible Fly - Want The Body
Azoto - Havah Nagilah (Prins Thomas & Todd Terje Mix)

4 comments:

Barfot said...

Dette smakte helt utsøkt chef Ollis! "if you hear thunder it must be stevie wonder", haha faen så tøff låt ass!.. Måtte også sjekke ut hva mere tøbben hadde å by på av the residents gutta, og kom over en "dokkis" med de gutta der, og for en gjeng med avantgardister ass! topp post. Jeg er forsynt:)

Barfot said...

forresten! har du navnet på det individet som har lagd det bildet over eller?? Syykt fett!

Herr Tanum said...

Jeg bærer de aldri, har skap på skolen...

Lektor Ollis said...

HAHAHAHA LEO!!!jeg tenkte på flere ting som kunne være et tungt lesestoff, men jeg har lissom alltid følt at juss-studie må være en hel del heavy lesing;)

Du veit det allerede jiggy, men hvis det er noen andre der ute som lurer, så må jeg desverre meddele at jeg ikke har navnet på den kunsteren!
Men jeg tror det er liksom dagens måte å bli populær på den dag idag.før i tiden tok dem liv av seg, mens nå gir dem navnløse jpg filer;)