Tuesday, December 2, 2008

The Flight


Hadde fremføring av en vokal oppgave på skolen idag.
Og siden Kelley Polar ikke rakk å komme innom for å legge noen vocals på låta, måtte jeg ty til vocoder'n.Så resultatet blei ei skikkelig ostete italo-disko låt.Den falt rett hjem hos Remi i klassen og 5 min senere tok jeg han på fersk gjerning med å sende låta til en blogge kompis!Men jeg skal da ikke være noe dårligere jeg, så jeg kjibba med meg låta hans!Det var lett dagens låt på denna fremføringen!Ei rykanes fin minimalistisk/deep house låt.
Kan ikke gjøre no annet en å digge det!

Remi - The Flight

6 comments:

Anonymous said...

Jævlig fett ass!!!

Lektor Ollis said...

Kunne tenke meg du likte den ja!!fet som jern!

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Hvilken blogge-kompis var det han sendte sangen din til a? Keen på å høre!

Lektor Ollis said...

hehe..nei er ikke helt sikker jeg.Kan se hva jeg klarer å finne ut av!

Herr Tanum said...

ollismalistisk... minimarcus og alle dyrene i slovakia

kul låt