Thursday, December 4, 2008



















Da er både jeg og mine jiggyballz klare for årets første julebord! Men før jeg knyter på skoene og stikker, så er det jo særdeles viktig og finne seg ei godlåt for kvelden(en theme låt om du vil) for å få seg selv i det rette stemningsleie, og ei låt som står fint til både dressen og kveldens agenda. Og hvis dere lurer på hva agenda`n er, så kan jeg vel avsløre så mye som at kveldens happening er i regi av skoleklassen, og lærern er ganske så smooth i år!


Gwen Guthrie - Peanut butter (Dj U-Tern edit)

http://www.myspace.com/djutern

3 comments:

Lektor Ollis said...

Hehe...Se der ja,han er tilbake!!
Med egen font og hele pakka!
Lærer hadde vel ikke no valg når detta vår theme låta igår!??

Barfot said...

Lærern nøt alkoholfri leske hele den kvelden der ass.Så vurderingsevnen hennes var litt for stabil til at en kjøterpels som meg fikk lov til å "spre meg utover henne som peanøtt smør".. Men vi hadde mange dype samtaler om kunsthistorie og de gamle greske filosofene så jeg tror jeg er innafor;)..
Har hatt endel på tallerkenen i det siste vettu,men nå ern tilbake;).(og den fonten der var vel egentlig bare et uhell).

Lektor Ollis said...

HAHAHAHAAH!!!Jeg ler meg ihjel ass!!!