Thursday, June 11, 2009

Kosmo Torsdag (Back from the dead)



Nå har jeg vært sabla lenge bortevekk fra detta her assa.
Ettersom min flunkende nye data har bestemt seg for at internett ikke er nødvendig, har jeg nå vært på ei hissig tokt i kjellern med pisk og hatt og gravd opp et gammalt vræl, som iallefall funker som det skal!!!!
det er smud som det heter på godt internasjonalisert norsk!

kosmon idag er litt blanda drops, kanskje litt utradisjonell, men dog knall.
(Sprer seg fra ostetekjærlighetsdisco, spæisa disko til gammal synthbasert jenteræpp!)


Elektrik Funk-On a Journey (I Sing the Funkelectric)
D Train-Thank You
Passion-You Can't Hide It
Tantra-Hills of Katmandu
Johnny Harris-Odyssey
Jazzie Ladies-Blowin Your Mind

2 comments:

Barfot said...

Hyggelig å ha deg tilbake Trubbe! Et godt knippe med låter dette her! morsom den "thank you" ass! Ikke noe diss til Bjørn Eidsvåg, men hadde presten spilt så heite gudeviser på konfirmasjonsleier`n min så hadde jeg vel kanskje vært kristen den dag i dag:).. Jazzie Ladies var også helt nytt for meg, digga det:)

Trubadurix said...

HAHAHAHA! det hadde nok jeg også vært!
kanskje kirken har noe og lære der altså! Discosalmer kan jo bli den nye vinen nå som det er finanskrise og svineinfluensa, eller hva?
Fett at du likte det!