Sunday, June 7, 2009

hangover sunday
























Dagens hangover er vel kanskje nesten litt på kanten, men den nye 7 på rad miksen til discomorten er så bra at jeg klarte ikke å dy meg!

Discosnuten - 7 Old School Ræps

Slo Grio - Reganomics, (Jax Stax records, 81)
Billy Brown - Solidarity, (Kabb Records & Co, 81)
Rythym Section Montreal Rock - Gotta take you higher, (Kebec Star, 81)
Barry & Demo - Your magic (rap), (Scorpic, 80)
Disco Daddy & Captain Rapp - The gigolo groove (club version), (Rappers Rapp Disco Co, 81)
Smash - Blue jeans, (DTD records, 81)
Danny Renee & The Charisma Crew - Space rap, (Shurfine records, 80)

2 comments:

Barfot said...

Og det er vi søddern meg glade for!..Nok en dødheit miks fra DiskoSchnuten som jeg gleder meg til å watte opp blant engangsgriller og gode venner. Femten dager igjen!;)

LEOrangutang said...

15 dager igjen... høres ut som du er i fengsel eller noe..
køøl miks forresten! space rap..