Sunday, November 2, 2008

Talking Heads ft. Tom Tom Club - Genius Of Love

Jeg bor for tiden sammen med en dypt engasjert anarkist som er dritt lei av å våkne opp til homoerotisk glad-disco om mårran. Så når fyren prøver å parere den funkye bassen og kubjellene som pumpes ut av stereon min med Pantera og Slayer så kliner jeg tel med det mest oldschoole ostat pop som jeg kan finne på. Og ofte så lander jeg på tom tom club`s - genius in love (For det er nemlig noe av det værste han vet!:) Men hadde han bare tatt seg en liten pause fra bøkene til Emma Goldman og sett live giggen til talkin heads featuring tom tom club så tror jeg han hadde blitt nødt til å legge ned stridsøksen for et par minutter og joina meg og Tina Weymouth i å danse krabbedansen...!

1 comment:

Lektor Ollis said...

HAHAHAHA!!!!!det kan ikke være en bedre motgift en detta!dette er forresten fra den samme giggen til den første posten på denne bloggen, med david byrne dansende til kassetspilleren!!hissi hippie!