Sunday, November 23, 2008

Fern Kinney

















Helt siden jeg hørte Fern Kinney låta som Lektorn posta for et par dager siden så har jeg snudd manisk på capsen min, og lurt på hvor i svartehavet jeg har hørt den groovye stemmen der før!.. Og så ville tifeldigheten ha det til at jeg ble Über keen i kveld på et godt gjenhør med Lindstrøms "Late Night Tales". Og på rad 2 på det samme albumet så fikk jeg svaret mitt! Det viste seg nemlig det at den samme dama står for en av mine topp tre på det albumet der!:

Fern Kinney - Baby Let Me Kiss You

3 comments:

Anonymous said...

tror det er noe feil med nedlastningslinken

Anonymous said...

får ned en mathew long låt som er blogga på lovefingers. er det det nye? blogget låter fra andre blogsider og gi dem nye navn? det er jo dritsmart/handy!

Barfot said...

Yo! Flott med anonyme internett moralister! Dette er først og fremst en kompis blogg for kompiser . Alt her er "stjålet fra youtube, bildene fra google og låtene
er fra platesamlinga,cd hylla eller fra en dag med musikk sørfing på nettet.Andre bloggesider er en av de beste musikk kildene. Du finner blant annet en liste på høyre siden med linker til noen av våre favoritter.. Har Late Night`n til Lindstrøm på skive. Men etter et par tastetrykk på læptoppen så viste det seg at den hadde jeg jaggu fra lovefingers også! Så prøvde vel heller å være litt datasmart og like så greit poste den som en nistepakke. Ble litt teit, skjønner det. Men ærligtalt, hvem bryr seg.

vennlig hilsen qukken og dildo