Monday, February 8, 2010

Glass Pyramid


De hyggelige folka fra Peoples Potential Unlimited har snurpa sammen gammle kassetbånd med lim og stift og endelig fått gitt ut debut albumet til Glass Pyramid som skulle vært gitt ut for bare treogtjue år sia!Og makan guttebasser...Detta er 57 minutter og 47 sekunder med rein bliss!Nortug's kondis kan gå å legge seg etter all den dansinga jeg har gjort til den skiva her...does that make me gay?Anyways..Jeg skal være like frekk som noen andre bloggere der ute å gi dere hele pakka, men seriøst, sjekk ut PPU å finn fram visa'n. De har så sabla mye fine gjenglemte svisker på lager og artige artister med ei gammal slager at det ække stort annet å gjøre en å ta seg en lager!

2 comments:

Barfot said...

Detta var ei SPEKTAKULÆR oppvisning i aktiv forvaltning av gode slikkepotter og sviskekompotter Lektor! og det at du avsluttet med ei(ikke særlig litta)tjukkas utgjør jo selve smultringen over i`en!takker og bukker:)

Leogolas said...

nå har jeg trøkka i mange dager... jeg føler nesten dette er malen for postene fremover... hemmelighetsfullt var det... flott var det! sleit litt med å få ned den miksen, eller hva det var, men det er vel bare jeg som er data-toy! fred