Friday, September 11, 2009

Gummy Friday

Xavier - Do it To The Max

6 comments:

Barfot said...

.,øhy!juksa til deg dagens gummy ser jeg! Kjente jeg følte meg krenka,stukket i ryggen og dypt såra, helt til jeg trykka på play!:) Rakkern så heit orginalen er ass!! Ikke vær sjenert for å poste låta som mp3 også hvis du sitter på den;)

Discosnuten said...

Kan laste den ned her hvis du trenger'n.

http://www.zshare.net/audio/6542310762930ef7/

Discosnuten said...

Forresten er "Work that sucker to death" fra det samme albumet grom. Hvis man liker litt P-funk (bootsy og Clinton er med på den). :)

Herr Tanum said...

syyyyyyyyyyk video!

Lektor Ollis said...

haha!skal jo innrømme at jeg sitter med en jævlig dårlig følelse etter å ha stjålet leksene dine, men det klødde i fingra å få posta den.så jeg klarte ikke å dy meg!Også må jeg jo bare nevne at hadde bare fler snut vært som han over, han jeg vært kriminell på heltid;)Takk mann..lager ei litta link jeg!

Barfot said...

hva skjedde med min gode oppdragelse?!? Glemte helt å takke for låta! Generøst av deg snuten!