Thursday, February 3, 2011

R.I.P



Siden denne bloggen har blitt like "papirløs" som hu Amelie dama, er det på tide å sette penselen ned på arket der den hører hjemme igjen. Det er torsdag og det betyr bare en ting; opp i spæisen! Triste nyheter, men mannen som var en av mine første piloter; Salvatore Cusato døde sist søndag. Han pleide å pumpe opp låta si i romfartøyet "Theme From Radius." Det fikk fart på vifta som regel. Så hvis du føler for det gir du han gjerne et minutts stillhet, men hvis ikke foreslår jeg at du heller gir han 5:30 min lytting med sviska hans; Cybernetic Love. Video'n er ikke så gæren den heller. A trip down the memory lane som dø'm sier.

3 comments:

pålfårikål said...

haha! endelig litt space! fyttikatta jeg var litt lei av voi voi...

:-)

Herr Tanum said...

voi voi, erj den kanse på en voiv voiz! speis! got lyds på videor! fint sangt, vila i frid!

Barfot said...

milde Moses! allerede nu kan jeg fortelle dem, at detta vil bli et av topp 10 tøbbyie oppdagelsene mine i tjueelleve!

måtte Xenu gi ham fred..