Thursday, October 16, 2008

Paul Hardcastle - King Tut

Jeg så en dokkis for en god stund tilbake om konspirasjonsteorien rundt månelandingen i 1969. Og hva veit jeg?, kanskje Neil Armstrong var en like stor juksemaker som sin navne bror Lance Armstrong? men en ting er ihvertfall sikkert og her kan ingen konspirasjons nørd få overtalt meg; Paul Hardcastle og hans keyboard tok seg et par danse steg på månen i 1984!! Og hvis det også bare er kødd, så veit jeg ikke hva jeg skal tro lengre..

Paul Hardcastle - Rainforest

3 comments:

Lektor Ollis said...

HAHAHAHA!!!!
ALt for heavy den låta der ass snorz!!!
jonas spilte den akkurat istad faktisk, tror det var fra en back to mine!Også her får man servert go'sakene uten å spørre engang!Da snakker vi service ass mann!

Lektor Ollis said...

den video'n er også en ABTv Classic!!
Ingen tvil om at Paul har vært på månen!
Sykt konge! hilsen Macca G Og O.P

Barfot said...

Hahaha ABtv klæssicsene burde fått seg en egen spalte etterhvert ass! Kanskje vi kunne fått Knutti til å introdusere videoene??;)